سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها: در دوره ششم فصل نوینی در آموزش شوراها رقم می‌خورد
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
جلسه با آئینی

مفضفی با بیان اینکه گام‌های بلندی برای آموزش شوراها برداشته شده است گفت: فصل نوینی از آموزش شوراها در این دوره رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها در جلسه شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها که در راستای زمینه سازی برای تهیه و امضای تفاهمنامه، که باحضور شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها و محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شد گفت: با حضور دکتر دبیری در راس شورای عالی استان‌ها اتفاقات خوبی رخ داده است و چشم انداز خوبی برای شوراها متصور هستیم.

وی با بیان اینکه  آموزش جامع شوراها فصل نوینی در عمر شوراها رقم می‌زند، افزود: گام بلندی برای آموزش شوراها برداشته شده است و معتقدیم ناآگاهی شوراها از قوانین و مقررات مهمترین ضعف این نهاد است و که دوره‌های آموزشی شوراها می‌تواند بخش زیادی از این مشکل را حل کند.

مفضفی تصریح کرد: بنابراین ما تلاش می کنیم از ظرفیت شوراها برای کمک به بازآفرینی شهری در کشور کمک کنیم و از طریق دوره‌های آموزشی و با کمک شرکت بازآفرینی شهری شوراها را در این زمینه حساس و آگاه کنیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی