استاندار سمنان در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها: شورای عالی استان‌ها از مجموعه های تأثیرگذار در کشور است
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
استاندار سمنان

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن تبریک روز شوراها، گفت: شورای عالی استان‌ها از مجموعه های تأثیرگذار در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن تبریک روز شوراها، گفت: شورای عالی استان‌ها از مجموعه های تأثیرگذار در کشور است.


وی افزود: شورای استان سمنان هم همکاری بسیار خوبی با دولت دارند و ما قدردان این تلاش و همکاری هستیم.
استاندار سمنان اظهار داشت: نگاه دولت به شوراها مثبت است و ما هم در استان سمنان پیرو همین نگاه با شوراها تعامل داریم. شاید اگر این نگاه دولت نبود بسیاری از شهرداری ها در استان سمنان با مشکل مواجه می شدند.


وی با بیان اینکه امسال سال حساسی است و به پایان دولت سیزدهم و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک می شویم تصریح کرد: در تلاش هستیم زیرساخت مورد نیاز برای انتخابات را فراهم کنیم.

وی افزود: ما ۴۲۰ روستا را چهره به چهره بازدید کردم و در سفر رئیس جمهور محترم بیش از ۷۵۰ مصوبه تصویب کردیم که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها اجرایی شد. برخی از وعده ها بعد از ۱۶ سال محقق شد و رئیس جمهور هم در سفر به استان سمنان از مجموعه استانداری سمنان بسیار راضی بودند.


هاشمی تصریح کرد: عملکرد استانداری در استان سمنان بسیار مثبت بوده و خوشبختانه توانستیم رضایت مردم را کسب کنیم و از این رضایت لذت می‌بریم و بازتاب این اقدامات به گوش رئیس جمهور محترم هم رسیده است.


استاندار سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وحدت و امنیت استان مثال‌زدنی است و در افزایش اشتغال و کاهش بیکاری فعالیت چشمگیری انجام شده است.


وی بیان کرد: شوراها و شهرداری ها در این مسیر در کنار ما بودند و بسیار کمک کردند.


استاندار سمنان تصریح کرد: ما در زمان اعطای حکم شهرداران تک تک شهرداران را دعوت کردیم و برنامه خواستیم و صحبت کردیم و این فضای خوبی ایجاد کرد.


وی گفت: ما به جای ۳۰۰۰ میلیارد تومان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان سمنان گرفتیم و این یک موفقیت بود.


هاشمی در پایان بیان کرد: خوشبختانه فضای خوبی شکل گرفته است و ارتباط خوبی هم با دوستان شورایی داریم و امیدواریم همین همکاری ادامه یابد و بیشتر شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی