مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری در جمع روسای شوراهای اسلامی بخش ها افزایش سطح آگاهی شوراهای اسلامی روستا از چگونگی تفریغ بودجه و میزان اعتبارات دهیاری ها و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاران
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
زاهدی

دغدغه و اولویت دولت روستاها می باشد افزود: جلسات به صورت شهرستانی با حضور کلیه شوراهای اسلامی بخش به صورت دوره ای و مرتب برگزار تا مشکلات با حضور حداکثر دو مدیر دستگاه اجرایی در هر جلسه مرتفع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری، در اولین جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی بخش های تابعه استان، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به چگونگی رفتار افراد گفت:هر شخص خودش جایگاه و قدرت به خود خواهد داد پس اعضای شورای اسلامی نیز با مطالبه گری و برگزاری جلسات در رفع مشکلات مردم پویا و کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه و اولویت دولت روستاها می باشد افزود : جلسات به صورت شهرستانی با حضور کلیه شوراهای اسلامی بخش به صورت دوره ای و مرتب برگزار تا مشکلات با حضور حداکثر دو مدیر دستگاه اجرایی در هر جلسه مرتفع شود.

زاهدی خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای شوراهای اسلامی بمنظور نیاز سنجی و احصا مسائل و مشکلات روستاها در مرحله اول انجام و سپس جلسات تخصصی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را پیگیری خواهم کرد و برگزار می کنیم.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: دیدار های مردمی در اولویت کاری دولت است لذا در صورت ضرورت به تشکیل جلسه مدیران بعضاً مجبور به ترک محل کار در روزهای دوشنبه هستند که متعاقبا در روزهای بعد ملاقات عمومی را خواهند داشت و در اتاق آنها بر روی مراجعان باز است.

وی خاطر نشان کرد : طی دوسال گذشته نزدیک به 500 هزار متر مربع قیر رایگان در اختیار دهیاری ها قرار گرفته و در سال جاری به 750میلیون متر مربع افزایش داشته همچنین به کلیه دهیاری های استان اعتبار واریز گردیده و حداقل واریزی برای هر دهیاری 50 میلیون تومان بوده  لذا هیچ دهیاری از اعتبارات محروم نشده است.

زاهدی در پایان افزایش سطح آگاهی شوراهای اسلامی روستا از چگونگی تفریغ بودجه و میزان اعتبارات دهیاری ها و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاران را خواستار و افزود : شوراهای اسلامی نسبت به دریافت تسهیلات پست بانک با توجه به تفاهم نامه منعقده جهت رفع مشکلات  روستا و خرید ماشین آلات عمرانی و همچنین در بودجه سنواتی نسبت به درج ردیف حق الجسه اعضای شورای اسلامی روستا و برداشت در پایان سال مطابق قوانین و مقررات اقدام کنند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی