رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان فارسان: توسعه هر منطقه در گرو اعتماد مردم است که دولت به آنها می دهد
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
ابو

پروژه انجام فاضلاب در روستای ده چشمه از توابع شهرستان فارسان ده سال پیش گلنگ زنی و تا کنون پیشرفت فیزیکی30 درصد داشته اما نیمه کاره رها شد و علی رغم قول مساعد مسئولان به بهره برداری نرسیده واین خود اعتماد مردمی به نظام و مسئولان را خدشه دار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری، در اولین جلسه هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی بخش های تابعه استان، سعادت ابوالقاسمی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان فارسان با اشاره به عدم اعتماد سازی مردمی گفت: توسعه هر منطقه در گرو اعتماد مردم است که دولت به آنها می دهد .

وی افزود: پروژه انجام فاضلاب در روستای ده چشمه از توابع شهرستان فارسان ده سال پیش گلنگ زنی و تا کنون پیشرفت فیزیکی30 درصد داشته اما نیمه کاره رها شد و علی رغم قول مساعد مسئولان به بهره برداری نرسیده واین خود اعتماد مردمی به نظام و مسئولین را خدشه دار می کند.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: اگر نگاه به گردشگری به عنوان یک صنعت باشد شاهد پیشرفت مناطق خواهیم بود و از حالت کنونی که فقط از گردشگر زباله آن در ذهن می ماند فاصله خواهیم گرفت لذا از مسئولین خواستاریم زمینه های لازم را ایجاد تا مردم هر منطقه در کنار گردشگری اشتغالزایی برای آنها فراهم گردد و شاهد مهاجرت جوانان بیکار برای اشتغالزایی به استان های دیگر نباشیم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان فارسان با اشاره به فرسوده بودن آسفالت جاده های روستایی آن بخش اذعان داشت: با توجه به وجود کتیبه تاریخی مشروطه در پیرغار و حضور گردشگران بسیار به جاده های آن رسیدگی نشده و معضلاتی را برای مردم ایجاد نموده  که در همین راستا خواستاریم قیر رایگان در اختیار خود دهیاری ها قرار گیرد و از پیچ و خم اداری و تحویل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلوگیری شود.

وی افزود : ساحل سازی رودخانه ها و همچنین افزیش اعتبارات دهیاری ها خصوصاً روستاهای پرجمعیت از مطالبه عمده مردم بخش مرکزی شهرستان فارسان می باشد  که امیدواریم مسئولان رسیدگی کنند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی