نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: قدردانی از سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فامنین برای برقراری امنیت/ وزیر بهداشت در راستای حل مشکلات از بیمارستان فامنین بازدید کند
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
سهرابی

سهرابی گفت: بیمارستان فامنین کمبود تخت و تجهیزات دارد. دستگاه سونوگرافی ندارد و در زمینه دکتر متخصص نیز دچار کمبود است. همچنین تعداد آمبولانس‌های آن، کم است و باید افزایش یابد. درخواست داریم وزیر محترم بهداشت، از این بیمارستان بازدید کنند تا گشایشی در وضعیت آن، صورت گیرد.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با قدردانی از مجموعه‌های سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فامنین، گفت: عزیزان ما در سپاه و نیروی انتظامی شهرستان فامنین با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی باعث امنیت و آرامش خاطر مردم شده‌اند و مردم هم از آن‌ها راضی هستند. جا دارد از زحمات جناب سرهنگ ربانی فرمانده سپاه و جناب سرهنگ پوررجب فرمانده نیروی انتظامی فامنین و پرسنل این دو نهاد، قدردانی کنم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات مجلس دوازدهم، از حیث منطقه‌ای و بین‌المللی اهمیت بسیاری برای کشور دارد و حضور پرشور مردم، قطعاً جایگاه جمهوری اسلامی را در معادلات جهانی، بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

سهرابی افزود: تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی، برای گذر از مشکلات به ویژه در بخش اقتصاد، ضروری است که این مهم حضور و مشارکت مردم را می‌طلبد. شوراهای شهر و روستا نیز در این گام، همراه مردم هستند و از هیچ تلاشی برای پرشور کردن انتخابات، فروگذار نخواهند کرد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: از کاندیداهای محترم انتخابات نیز خواهش می‌کنم از دادن وعده‌هایی که توان انجام آن را ندارند، پرهیز کنند و تنها در چارچوب اختیارات خود، به تبلیغات بپردازند.

سهرابی همچنین از مشکلات بیمارستان فامنین نیز گفت و خاطرنشان کرد: بیمارستان امام حسن(ع) فامنین در کنار جاده بین‌المللی است و محل مراجعه بیماران از شهرستان‌های دیگر استان و استان‌های همجوار است اما با کمبود امکانات رو به رو است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان کمبود تخت و تجهیزات دارد. دستگاه سونوگرافی ندارد و در زمینه دکتر متخصص نیز دچار کمبود است. همچنین تعداد آمبولانس‌های آن، کم است و باید افزایش یابد. درخواست داریم وزیر محترم بهداشت، از این بیمارستان بازدید کنند تا گشایشی در وضعیت آن، صورت گیرد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی