پیام نمایندگان استان همدان در شورای عالی استان ها: تقدیر از اقدامات هیئت رئیسه سال دوم و تبریک به هیئت رئیسه جدید شورای عالی استان ها
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
همدان

علی شیرمحمدی و رضا سهرابی نمایندگان استان همدان در شورای عالی استان‌ها در پیامی از رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال پیشین این شورا تشکر کردند و به رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال سوم شورای عالی استان‌ها، تبریک گفته و آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، علی شیرمحمدی و رضا سهرابی نمایندگان استان همدان در شورای عالی استان‌ها در پیامی از رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال پیشین این شورا تشکر کردند و به رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال سوم شورای عالی استان‌ها، تبریک گفته و آرزوی موفقیت کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

با پایان یافتن سال دوم شورای عالی استان‌ها و آغاز سومین سال، بر خود لازم می‌دانیم از جناب آقای دکتر پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در دو سال اول دوره ششم و اعضای هیئت رئیسه سال گذشته تشکر و قدردانی نماییم و برای ایشان، آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

همچنین انتخاب جناب آقای دکتر شهرام دبیری به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها در سال سوم را تبریک می‌گوییم و برای ایشان نیز در این مسئولیت آرزوی توفیق داریم و امیدواریم با همکاری و تعامل با اعضای شورای عالی استان‌ها و قوای سه‌گانه، جایگاه شوراها را در کشور، ارتقا بخشند.

در پایان به آقای موسی‌الرضا حاجی بگلو نایب رئیس و فاروق اعظمی سخنگوی شورای عالی استان‌ها و نیز اعضای جدید هیئت رئیسه تبریک عرض می‌کنیم و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

نمایندگان استان همدان در شورای عالی استان‌ها: علی شیرمحمدی، رضا سهرابی

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی