نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها: لرستان در زمینه راه‌های ارتباطی مشکلات فراوانی دارد/ اداره کل ارتباطات استان، آنتن‌دهی‌ ضعیف همراه اول و ایرانسل را پیگیری کند
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
رضاییان

رضاییان گفت: متأسفانه لرستان از حیث جاده و راه‌های ارتباطی ضعف بسیار دارد، بسیاری از جاده‌ها حتی خط‌کشی و علائم هشداردهنده ندارند. برای مثال جاده نورآباد به خرم‌آباد، کوهدشت به خرم‌آباد، نورآباد به کرمانشاه، برای رانندگی امن نیستند و در بسیاری از نقاط خط‌کشی و جداکننده وسط هم ندارند.

علی رضاییان نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه فصل بارندگی نزدیک است، گفت: با توجه به اینکه جاده‌های استان اکثرا کوهستانی هستند، مسئولان مربوطه از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند تا مشکلی در مسیرهای ارتباطی به وجود نیاید.

وی افزود: متأسفانه لرستان از حیث جاده و راه‌های ارتباطی ضعف بسیار دارد، بسیاری از جاده‌ها حتی خط‌کشی و علائم هشداردهنده ندارند. برای مثال جاده نورآباد به خرم‌آباد، کوهدشت به خرم‌آباد، نورآباد به کرمانشاه، برای رانندگی امن نیستند و در بسیاری از نقاط خط‌کشی و جداکننده وسط هم ندارند و این در حالی است که این مسیرها دارای گردنه‌های خطرناک هستند و مسافران غیربومی در آن سردرگم می‌شوند.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: سال‌ها از شروع پروژه چهار خطه کردن جاده نورآباد به فیروزآباد می‌گذرد اما نیمی از پروژه همچنان باقی مانده و هر چند کار در حال انجام است اما روند آن کند است و لازم است وزارت راه و شهرسازی بودجه مناسبی برای تکمیل این جاده در نظر گیرد.

رضاییان اظهار داشت: جاده روستایی سنجابی به دهنو به سمت شهرستان نورآباد در دلفان، تنها پس از گذشت دو سه ماه، تخریب شده و هم پول بیت‌المال هدر رفته و هم باعث نارضایتی مردم شده است. سازمان‌های نظارتی به این موضوع ورود کنند و پیمانکار نیز باید پاسخگوی این وضعیت باشد.

وی در پایان، عنوان کرد: در مناطقی از استان لرستان، شاهد ضعف آنتن‌دهی هستیم. در بخش‌های میربگ، کاکاوند و ایتی‌وند دلفان، آنتن‌دهی‌ ضعیف همراه اول و ایرانسل، موجب گلایه مردم و بروز مشکل برای آن‌ها شده است که از اداره کل ارتباطات استان لرستان می‌خواهم هر چه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کنند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی