نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها: 8 هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال برای بودجه شهرداری بجنورد در سال جاری تصویب شد
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
مغروری

مغروری با بیان اینکه بودجه شهرداری مرکز استان به مبلغ حدود ۶۷۰ میلیارد ریال اصلاح شد، گفت: اعتبار مصوب شهرداری بجنورد برای سال جاری، 8 هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال است ۳۹ درصد به هزینه‌های جاری و پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال معادل ۶۱ درصد به هزینه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد.

یوسف مغروری عضو شورای شهر بجنورد و نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها گفت: اعتبار مصوب شهرداری بجنورد برای سال جاری، 8 هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال است که 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۹ درصد به هزینه‌های جاری و پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال معادل ۶۱ درصد به هزینه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: تامین برخی از هزینه‌های مربوط به تملک پارکینگ‌ها و گاراژهای سطح شهر حدود ۲۸۰ میلیارد ریال، بازسازی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات حدود ۵۰ میلیارد ریال و بازسازی و تعمیر آسفالت معابر حدود ۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: براساس مصوبه جدید اصلاحاتی در بودجه ایجاد شد و بر اساس سیاست‌‌ها و اولویت‌های تعیین شده، احیای پارکینگ‌ها و حفظ و نگهداری از ماشین آلات به ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی اظهار کرد: همچنین هوشمندسازی و شهروند سپاری حوزه شهرسازی برای کاهش مراجعات و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان حدود ۲۰ میلیارد ریال افزایش یافت و در بودجه اصلاح شد.

مغروری افزود: از دیگر دلایل و ضرورت‌های اصلاح بودجه در بخش هزینه‌های جاری بدلیل اصلاح و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری بود که حدود ۲۳۰ میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافت و بودجه اصلاح شد.

نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: این امر در بخش‌‌های رفاهی و اضافه کار کارکنان و در بیمه سنوات و بازنشستگی هزینه خواهد شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی