نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها: درمانگاه شهر مؤمن‌آباد، شبانه‌روزی شود
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
میربراتی

میربراتی گفت: مراجعه مردم به شهرهای همجوار علاوه بر بعد مسافت، باعث بروز خسارات جانی و مالی در تصادف‌های جاده‌ای می‌شود. از وزیر محترم بهداشت می‌خواهم تا دستور شبانه‌روزی کردن درمانگاه شهر مؤمن‌آباد و تکمیل کادر پزشکی را صادر نماید.

سید عزیزالله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ساختمان جدیدالاحداث درمانگاه مؤمن‌آباد‌ در دهه فجر سال ۱۴۰۰ به صورت شبانه‌روزی افتتاح شد، گفت: متأسفانه علی‌رغم گذشت دو سال از افتتاح درمانگاه، نه تنها چارت سازمانی آن تکمیل نشده، بلکه هیچگونه خدمات بهداشتی به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه نشده است.

وی افزود: این درمانگاه با یک پزشک به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند و بعد از ساعت ۱۱ جهت معاینه بیماران به دهگردی رفته که این امر باعث ایجاد نارضایتی در سطح بخش گردیده است.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: با توجه به اینکه درمانگاه در مرکز بخش جاپلق قرار گرفته و از طرفی صرف هزینه‌های بالای عمرانی در این مرکز، مردم با توجه به شعار دولت خدمتگزار، انتظار ارائه خدمات شبانه‌روزی در این مرکز را دارند.

وی خاطرنشان ساخت: در بازدیدی که نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه شهر مؤمن‌آباد، فرمانده سپاه شهرستان ازنا و بخشدار جاپلق از درمانگاه مؤمن‌آباد در تاریخ ۲۵ مهر سال جاری داشتند، با تعطیلی این مرکز و عدم حضور پزشک مواجه شده بودند.

میربراتی در پایان اظهار داشت: مراجعه مردم به شهرهای همجوار علاوه بر بعد مسافت، باعث بروز خسارات جانی و مالی در تصادف‌های جاده‌ای می‌شود. از وزیر محترم بهداشت می‌خواهم تا دستور شبانه‌روزی کردن درمانگاه و تکمیل کادر پزشکی را صادر نماید.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی