در جلسه مشترک کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست،خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها صورت گرفت: تصویب طرح عناوین پیشنهادی عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای سال 1403
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کمیسیون معماری

جلسه مشترک کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست،خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار به ریاست مشترک احمد صادقی و هاشم بانشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بیست و دومین اجلاس شورای عالی استان‌ها از صبح امروز با برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی این شورا در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

بر اساس رویکرد جدید هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، کمیسیون‌های هشت‌گانه این شورا بر اساس موضوع مشترک با هم ادغام شده و دو کمیسیون جلسه مشترکی برگزار می‌کنند تا هم افزایی بهتری نسبت به بررسی و تصویب طرح‌ها وجود داشته باشد.

بر این اساس جلسه مشترک کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار به ریاست مشترک احمد صادقی و هاشم بانشی برگزار شد.

در این جلسه طرح عناوین پیشنهادی عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای سال ۱۴۰۳، به تصویب رسید. همچنین مواد دیگری از طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر مورد بررسی اعضا قرار گرفت و قانون مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور نیز در جلسه امروز بررسی شد.

لازم به ذکر است، تهیه و تدوین اولیه این طرح‌ها توسط شورای راهبردی شورای عالی استان‌ها و مرکز پژوهش و آموزش و پس از پیشنهاد اعضا، انجام گرفته است.

 

پایان پیام/

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی