در جلسه مشترک کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی: طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر را تصویب شد
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
معماری شهرسازی

کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی در جلسه ای مشترک کلیات طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر را تصویب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها از صبح امروز با برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی این شورا در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بر اساس رویکرد جدید هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها کمیسیون‌های هشت‌گانه این شورا بر اساس موضوع مشترک باهم ادغام شده و دو کمیسیون جلسه مشترکی برگزار می‌کنند تا هم افزایی بهتری نسبت به بررسی و تصویب طرح‌ها وجود داشته باشد.

بر این اساس جلسه مشترک کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی برای بررسی طرح‌های در دستور کار در سالن قصر شیرین باغ‌موزه دفاع مقدس به ریاست مشترک احمد صادقی و هاشم بانشی برگزار شد.

در این جلسه طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر با ۲۶۱ ماده مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

این طرح از سوی شورای شهر تهران پیشنهاد شده است و از آنجایی که طرح دارای مواد زیادی بود برخی از مواد آن مصوب و مقرر شد باقی جزییات در جلسات بعدی بررسی شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی