نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها: وضعیت آنتن دهی و شبکه اینترنت ازنا و مؤمن‌آباد، مردم را دچار مشکل کرده است
يکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
میربراتی

میربراتی گفت: آنتن دهی نامناسب و اینترنت ضعیف مردم ازنا و مؤمن‌آباد را دچار مشکل کرده و این مسئله بارها پیگیری شده اما به نتیجه روشنی نرسیده است و این در حالی است که بزرگترین کارخانه فروآلیاژ خاورمیانه در شهر مؤمن‌آباد است اما کندی اینترنت و آنتن‌دهی نامناسب رفع نشده است.

سید عزیزالله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت نامناسب شبکه مخابراتی شهرستان ازنا و مؤمن‌آباد، گفت: قرار بود ۴ سال پیش خطوط فیبر نوری به شهر مؤمن‌آباد برسد اما تاکنون چیزی ندیده‌ایم و از طرفی بسیاری از مردم تقاضای خط تلفن کرده‌اند که این هم کشیده نشده است و شرکت‌ها و موسسات شهر به دلیل کندی اینترنت ناشی از نیامدن فیبر نوری دچار مشکل هستند.

وی افزود: آنتن دهی نامناسب و اینترنت ضعیف مردم ازنا و مؤمن‌آباد را دچار مشکل کرده و این مسئله بارها پیگیری شده اما به نتیجه روشنی نرسیده است و این در حالی است که بزرگترین کارخانه فروآلیاژ خاورمیانه در شهر مؤمن‌آباد است اما کندی اینترنت و آنتن‌دهی نامناسب رفع نشده است.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ورودی شهرهای ازنا و مؤمن‌آباد، نامناسب است، خاطرنشان کرد: همین چند سال پیش بود که ۶ جوان ۲۰ ساله در اثر سانحه تصادف در ورودی شهر مؤمن‌آباد به علت نداشتن روشنایی و کم بودن عرض جاده جان خود را از دست دادند.

وی در پایان افزود: راه‌های روستایی این دو شهر نیز، فاقد خط‌کشی و علائم جاده‌ای است و تصادفات بسیاری در آن رخ می‌دهد و از مسئولان استانی تقاضا دارم این مورد را سریعاً پیگیری کرده و به سرانجام برسانند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی