نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها: کارگروه مشترک میان شورای عالی استان‌ها و کمیته ملی المپیک تشکیل شود
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
رضاییان

رضاییان گفت: با توجه به اینکه رسالت شورای عالی استان‌ها رفع تبعیض هست و یکی از اهداف کمیته ملی المپیک نیز ورزش برای همگان است، کمیته و کارگروه مشترکی تشکیل میان این دو نهاد تشکیل شود تا از پتانسیل شورای عالی استان‌ها برای یافتن استعدادها و فرصتهای برابر استفاده‌ کنیم.

علی رضاییان نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به نقش اساسی کمیته ملی المپیک در رفع نابرابری‌های عرصه ورزش، گفت: در اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز آمده که ورزش برای همه است و توسعه پایدار در عرصه ورزش باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: با توجه به گستردگی فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی و با توجه به زیرساخت‌های نابرابر در استان‌ها و پراکندگی استعدادها، باید به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه ممکن است بهترین‌های ورزش را انتخاب کنیم تا بتوانند پرچم کشور را در میادین ورزشی جهانی برافراشته کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: یک پیشنهاد در جهت تحقق این موضوع این است که با توجه به اینکه رسالت شورای عالی استان‌ها رفع تبعیض هست و یکی از اهداف کمیته ملی المپیک نیز ورزش برای همگان است، کمیته و کارگروه مشترکی تشکیل میان این دو نهاد تشکیل شود تا از پتانسیل شورای عالی استان‌ها برای یافتن استعدادها و فرصتهای برابر استفاده‌ کنیم.

رضاییان خاطرنشان کرد: مجموعه شوراها در کشور یک نهاد مردمی گسترده هستند که از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها را دربردارند و از حیث ارتباطات و تعاملات با مردم، کم نظیر هستند و از این ظرفیت می‌توان با برنامه‌ریزی و مدیریت، بهترین بهره را جهت شناسایی استعدادهای گمنام ورزشی در مناطق مختلف کشور برد.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی