سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها: طرح مدیریت یکپارچه خدمات آتش نشانی نیاز به اخذ نظرات سازمان های مربوطه دارد
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کمیسیون سلامت

اعظمی گفت: طرح مدیریت یکپارچه خدمات آتش نشانی نیاز به بررسی بیشتر از سوی اعضا شناخته شد و مقرر شد برای رفع معایب، نظرات سازمان های مربوطه دریافت شود و سپس در مورد آن تصمیم گیری شود.

فاروق اعظمی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص برگزاری جلسه این کمیسیون، گفت: طرح تشکیل کمیته ها و مجامع ملی ذیل شورای عالی استان ها و همچنین طرح اصلاح ماده 92 قانون شهرداری و الحاق یک تبصره به آن به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: «الحاق دو تبصره ذیل بند الف ماده ۳۳ قانون توزیع عادلانه آب» و «الحاق دو بند ذیل قانون تثبیت آب بهای زراعی ۱۳۶۹/۰۶/۱۴ به عنوان بندهای ۴ و ۵» مقرر شد در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

اعظمی خاطرنشان کرد: در ادامه ساختار شورای اسلامی شهر مشهد و‌ ایرادات قانونی وارده به آن از طرف مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت طرح مدیریت یکپارچه خدمات آتش نشانی نیاز به بررسی بیشتر از سوی اعضا شناخته شد و مقرر شد برای رفع معایب، نظرات سازمان های مربوطه دریافت شود و سپس در مورد آن تصمیم گیری شود.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی