نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها مطرح کرد: وضعیت نامناسب جاده کبودرآهنگ به خان‌آباد/ بهسازی این جاده در دستور کار قرار گیرد
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
سهرابی

سهرابی گفت: متأسفانه هفته گذشته در تصادفی که در این جاده رخ داد، ۷ نفر از اعضای یک خانواده درگذشتند. این جاده، عرض کمی دارد و وضعیت آن به هیچ وجه مناسب نیست و لازم است هر چه سریع‌تر عملیات بهسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات کشاورزان، گفت: نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم به هیچ وجه جوابگوی نیازها و مخارج کشاورزان نیست.

وی افزود: با افزایش قیمت کودهای شیمیایی و ملزومات کشاورزی و هزینه‌های جاری، تعیین قیمت ۱۵ هزار تومان برای گندم، چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و گلایه‌های متعددی از جانب کشاورزان به گوش می‌رسد که به حق هم است و جا دارد دولت محترم با درایت خود، نرخ را افزایش داده تا کشاورز نیز متضرر نشود و امید و انگیزه‌اش از بین نرود.

سهرابی خاطرنشان کرد: قطع برق چاه‌های کشاورزی همدان به صورت متناوب و در ساعت‌های متوالی نیز، موجب خسران و زیان کشاورزان شده و هم به تجهیزات این چاه‌ها آسیب وارد کرده است و هم به محصولات و تقاضا داریم تا ساعات خاموشی برق چاه‌های کشاورزی به حداقل برسد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها از وضعیت نامناسب جاده کبودرآهنگ به خان‌آباد هم گفت و اظهار داشت: متأسفانه هفته گذشته در تصادفی که در این جاده رخ داد، ۷ نفر از اعضای یک خانواده درگذشتند. این جاده، عرض کمی دارد و وضعیت آن به هیچ وجه مناسب نیست و لازم است هر چه سریع‌تر عملیات بهسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی