رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها: بررسی طرح مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور با حضور مدیران سازمان آتش نشانی تهران
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کمیسیون سلامت

بانشی گفت: طرح مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور با حضور مهمانانی از سازمان آتش‌نشانی تهران از جمله عبدولی معاون پیشگیری این سازمان، دکتر بهزادپور مدیر اداره مطالعات فنی سازمان آتش‌نشانی، آقایان رخشانی و حسنی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مدانلو‌ معاونت تقنین قوانین شهرداری تهران بررسی و مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، هاشم بانشی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در مورد برگزاری جلسه این کمیسیون، گفت: از ۶ طرح ارسالی، ۲ طرح در نشست امروز بررسی شد و باقی طرح‌ها به جلسات بعد موکول شد.

وی افزود: طرح مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور با حضور مهمانانی از سازمان آتش‌نشانی تهران از جمله عبدولی معاون پیشگیری این سازمان، دکتر بهزادپور مدیر اداره مطالعات فنی سازمان آتش‌نشانی، آقایان رخشانی و حسنی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مدانلو‌ معاونت تقنین قوانین شهرداری تهران بررسی و مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

بانشی خاطرنشان کرد: این طرح با نظر اعضا نیاز به بررسی بیشتر دارد تا موارد اصلاحی لحاظ گردد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: طرح تشکیل کمیته‌ها و مجامع ملی ذیل شورای عالی استان‌ها با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی در پایان بیان داشت: در نهایت طرح الحاق یک بند و ۳ تبصره به ماده ۳۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و انتخاب شهرداران نیز پس از استماع نظرات اعضا و اتخاذ موارد اصلاحی به تقویت رسید.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی