نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها: دستگاه‌های نظارتی، نظارت جدی تری بر بازار مسکن داشته باشند
شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
دردی زاده

دردی زاده گفت: با توجه به تعیین سقف مشخص برای افزایش اجاره بها، لازم است دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات نظارت جدی تری بر این بازار داشته باشند تا اندکی از مشکلات موجران کاشته شود.

ملک سردار دردی زاده نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به بازار متلاطم اجاره بهای مسکن در این استان، گفت: با وجود تصویب بسته حمایتی برای مستاجران اما شرایط بازار در گلستان بیانگر آن است که موجران بی توجه به بخشنامه ها همچنان جولان داده و اجاره ها  بی ضابطه بالا رفته است.

وی افزود: برای شهرهای کمتر از یک میلیون نفر جمعیت تا ۱۵ درصد افزایش سقف اجاره بها در نظر گرفته شده اما مالکان با توجه به تورم و گرانی‌ها به این نرخ قانع نیستند. سال گذشته هم این مصوبه ابلاغ شده بود اما هر مالکی که به بنگاه مراجعه می‌کرد به عناوین مختلف، تقاضای افزایش ۳۰ الی ۵۰ درصدی اجاره بها را داشت.

عضو شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: سال قبل بسیاری از مستأجران خانه‌های خود را تخلیه کرده و به مناطق پایین‌تر و به حاشیه شهرها و حتی روستاها رفتند؛ هم اکنون هم اوضاع بدتر از سال گذشته بوده و هر فردی که به بنگاه مراجعه می‌کند نمی‌تواند از عهده خواسته‌های موجران برآید.

دردی زاده در پایان اظهار داشت: با توجه به تعیین سقف مشخص برای افزایش اجاره بها، لازم است دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات نظارت جدی تری بر این بازار داشته باشند تا اندکی از مشکلات موجران کاشته شود.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی