نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: ایمن‌سازی جاده کندوان، نیازمند توجه و بودجه ملی است
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
شیخ

شیخ گفت: سقوط سنگ، ریزش کوه، سیلاب و آبگرفتگی و ترافیک و راه بندان از جمله حوادثی است که مسافران و رهگذران همواره در محور کندوان آن را تجربه کردند و برای ایمن‌سازی این جاده ملی و پرتردد نیازمند توجه و بودجه ملی است.

رسول شیخ نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به حادثه تلخ چند روز گذشته در جاده کندوان، گفت: تعلل در ایمن‌سازی این محور پرتردد خانواده‌های زیادی را داغدار و سیاهپوش می‌کند.

وی افزود: جاده‌های کوهستانی مازندران از کندوان گرفته تا هراز و سوادکوه همواره در تیررس حوادثی است که در آن جان‌های شیرین زیادی گرفته می‌شود و خانواده‌های بسیاری در سوگ عزیزان می‌نشینند.

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد:  شرایط این منطقه به گونه‌ای است که رهگذران و رانندگان متوجه سقوط و ریزش سنگ نمی‌شوند و ناگهان با اصابت سنگ با خودرو مواجه هستند. روزانه بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو در محور پرتردد کندوان گذر می‌کنند و همواره جان این مسافران و رهگذران در خطر است. سقوط سنگ، ریزش کوه، سیلاب و آبگرفتگی و ترافیک و راه بندان از جمله حوادثی است که مسافران و رهگذران همواره در محور کندوان آن را تجربه کردند و برای ایمن‌سازی این جاده ملی و پرتردد نیازمند توجه و بودجه ملی است.

شیخ خاطرنشان کرد: نیمه کاره بودن آزادراه تهران -شمال بار ترافیکی محور کندوان را تشدید کرده است، به گونه‌ای که در پایان هفته و تعطیلات گذر از این مسیر ۱۲۰ کیلومتری شش تا هشت ساعت به درازا می‌کشد و ترافیک و راه بندان خطر بروز حادثه را در این محور افزایش می‌دهد.

وی در پایان اظهار داشت:  تعلل در ایمن‌سازی این محور پرتردد خانواده‌های زیادی را داغدار و سیاهپوش می‌کند و لازم است مسئولان ملی با تأمین اعتبار برای تحقق مطالبات مردم مازندران و ایران جامعه عمل پوشند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی