سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها: بررسی 3 طرح در نشست مجازی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
رحیمی

رحیمی گفت: 3 طرح در نشست مجازی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها مورد بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

محمدکاظم رحیمی سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص جلسه این کمیسیون، گفت: در جلسه کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه که به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد، ابتدا توسط زیارتی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان ها توضیحاتی در خصوص برنامه روز ملی شوراها داده شد و مصوبات هیات رئیسه برای هفته ملی شوراها تشریح شد.

وی افزود: سپس با عنایت به در دستور کار قرارگرفتن بررسی دستور العمل اجرائی توزیع اعتبارات ۱٪ ماده 280 قانون مالیات های مستقیم (موضوع ماده ۷ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداریها و دهیاری ها) در اجلاس پیش رو در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد نظرات کمیسیون با هماهنگی رئیس و دبیر کمیسیون ضمن مکاتبه ای به هیات رئیسه اعلام شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: در ادامه طرح الحاق یک بند به ماده 3 دستورالعمل اجرائی شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و بر مصوبه جلسه قبل در این خصوص تاکید شد. همچنین طرح الحاق 19 بند به تبصره 2 ماده 99 قانون شهرداریها مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به اهمیت موضوع و لزوم رسیدگی دقیق به این طرح مقرر شد اعضا با استفاده از فضای مجازی بررسی آن را در دستور کار قرار داده و در نهایت در جلسه آینده در خصوص این طرح تصمیم گیری شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی