رئیس شورای عالی استان‌ها: تلاش رژیم صهیونیستی برای شکست محور مقاومت بی‌نتیجه است /  به دنبال دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز شوراها هستیم
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
دبیری

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به نزدیک بودن روز 9 اردیبهشت گفت: در تلاش هستیم هماهنگی‌های لازم برای دیدار جامعه شورایی با رهبر معظم انقلاب را انجام دهیم. امیدواریم این هماهنگی‌ها انجام شود و بتوانیم این دیدار را به نتیجه برسانیم.

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها، در جریان بیست و هفتمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شد ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر و بزرگداشت یاد شهدای کنسولگری ایران در سوریه که به دست رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اقداماتی بی نتیجه تلاش می‌کند محور مقاومت را خنثی کند اما چنین چیزی امکان پذیر نیست و نتیجه این تلاش‌ها هرچند به شهادت سرداران مقاومت منجر ‌می‌شود اما چهره اسرائیل را روز به روز آشکارتر ‌می‌کند.

دبیری ادامه داد: روز ۲۰ فروردین در تقویم رس‌می‌جمهوری اسلا‌می‌ایران روز ملی فناوری هسته‌ای است. فناوری که تلاش‌های زیادی شد تا ایران به آن دست یابد و دشمنان نیز مقاومت زیادی برای جلوگیری از دستیابی ایران به این دانش کردند اما اکنون می‌بینیم ایران به این دانش دست یافته است و ما ‌می‌توانیم به صورت صلح آمیز از جمله در پزشکی هسته ای از آن استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به نزدیک بودن روز 9 اردیبهشت گفت: روز 9 اردیبهشت به عنوان روز شوراها نامگذاری است. از این رو برای ما بسیار مهم است و تلاش ‌می‌کنیم این روز را گرا‌می‌بداریم و مردم را با خدمات شورایی بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: به همین منظور نیز در تلاش هستیم هماهنگی‌های لازم برای دیدار جامعه شورایی با رهبر معظم انقلاب را انجام دهیم. امیدواریم این هماهنگی‌ها انجام شود و بتوانیم این دیدار را به نتیجه برسانیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی