در پیامی: رئیس شورای عالی استان‌ها روز کارگر را تبریک گفت
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
شهرام دبیری

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی‌ به مناسبت روز کارگر، گفت: قطعاً امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران شریف، رشد تولید و بهبود شاخص‌های توسعه را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان ها طی پیامی روز کارگر را گرامی داشتند. متن کامل پیام را در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مقام معظم رهبری": (بهبود حال جامعه‌ کارگری تأثیر بزرگی در بهبود حال کل جامعه دارد.)

مقام کارگر در آموزه‌های دین مبین اسلام به قدری بالا است که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، بر دستان کارگر بوسه می‌زدند و امام علی(ع) کار را جوهر ایمان می‌دانند.

کارگران شریف در خط مقدم تولید قرار دارند و از مهم‌ترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند و بدون شک پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور بدون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان، امکان‌پذیر نیست.

کارگر و تولید، مکمل یکدیگر هستند و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از کارگر، باعث رونق گرفتن تولید داخلی و بالندگی اقتصادی کشور می‌شود. قطعاً امنیت شغلی و بهبود معیشت کارگران شریف، رشد تولید و بهبود شاخص های توسعه را به همراه خواهد داشت؛ رهبر معظم انقلاب نیز همواره با تأکید بر نقش کارگران در تولید و رشد اقتصادی بر لزوم توجه به معیشت این عزیزان از سوی مسئولان تأکید کرد‌ه‌اند.

خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی‌ها و تنگناها، ثابت کرده‌اند که با عزت و تعهد، پایبند به نظام و انقلاب هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقّی شده تا پای جان، شبانه‌روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته‌اند و کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه نمودند که شایسته تحسین است.

اینجانب، یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به همه کارگران زحمتکش و شریف کشور و خانواده‌های ارجمندشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری شده است، کارگران کشورمان مانند همیشه با قدرت و آسودگی خاطر، نقش اساسی خود در رشد تولید و خوداتکایی کشور را ایفا کنند.

شهرام دبیری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی