سعید صوفی به عنوان عضو نمونه پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای استان مرکزی انتخاب شد
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
سعید صوفی و سید علی آقازاده

با حکم سید علی آقازاده استاندار اراک، سعید صوفی به عنوان عضو نمونه پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای استان مرکزی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شواری عالی استان‌ها، در جلسه ای که با حضور منتخبین جدید شوراهای اسلامی ۳۶ شهر استان مرکزی، علی اکبر کریمی، نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، رئیس دادگستری استان و معاونین استاندار و فرماندار اراک برگزار شد، سعید صوفی عضو شورای روستای ضامنجان و نماینده استان مرکزی در شوریا عالی استان‌ها به عنوان عضو نمونه پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای استان مرکزی انتخاب شد.

بر این اساس سعید صوفی به پاس تلاش‌های خود در دوره پنجم شوراها از جمله پیگیری وظایف شورایی، اجرای پروژه‌های عمرانی با بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردمی و خیرین و ... در سطح منطقه قره کهریز اراک به ویژه روستای ضامنجان از سوی سید علی آقازاده استاندار اراک مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است سعید صوفی عضو دو دوره شوراهای اسلامی بوده و در دوره پنجم توانست به عنوان نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان‌ها انتخاب شود.

همچنین با 30 سال تلاش در حوزه کتاب و کتابخوانی توانست روستای ضامنجان را تا سطح 10 روستای دوستار کتاب در سطح کشور بالا ببرد و در این زمینه با حکم وزیر و فرهنگ ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای روستاهای دوستدار کتاب و عضو شورای انتخاب پایتخت کتاب ایران منصوب گردید.

صوفی در شورای عالی استان‌ها نیز پیشنهاد تشکیل فراکسیون روستایی را مطرح کرد که با پیگیری‌های وی این طرح به ثمر نشست و هم‌اکنون فعال است.

وی همچنین در سال چهارم دوره پنجم به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی