نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌‌‌ها: امیدوارم پیمانکاران شرایط اقتصادی را بهتر درک کرده و به نیازهای مردم توجه بیشتری کنند
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
صاحب شریفی

شریفی با اشاره به خروج پیمانکار از پروژه همسطح الغدیر قائمشهر گفت: امیدوارم پیمانکاران ما با توجه به شرایط اقتصادی کشور تعهد بیشتری نسبت به انجام مسئولیت‌‌‌های خود داشته باشند.

صاحب شریفی نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌‌‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌‌ها با اشاره به بازدید از شهر قائمشهر و به پروژه همسطح الغدیر این شهر بیان کرد: متوجه شدیم که پیمانکار پروژه به دلیل تامین نشدن منابع مالی ادوات راه سازی را از پروژه خارج‌‌ می‌کند.

وی خطاب به پیمانکاران کشور گفت: مگر شما از وضعیت اقتصادی کشور اطلاع ندارید و هموطنان ما نیستید؟ مگر ما تعهدی نسبت به مردم نداریم؟ بسیاری از این پیمانکاران را ما از نزدیک‌‌ می‌شناسیم. خداراشکر امکانات بسیار خوبی دارند و پروژه‌‌‌های بزرگی را اجرا کرده‌اند.

شریفی افزود: چگونه است که شما حاضر نیستید به خاطر این مردم یک سال یا دوسال سختی را تحمل کنید تا همه با هم بتوانیم از این گذرگاه عبور کنیم. چرا ما همیشه مردم را دعوت به تحمل مشکلات‌‌ می‌کنیم اما خود ما حاضر نیستیم هیچ سهم و مسئولیتی در این مشکلات بپذیریم.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌‌‌ها تصریح کرد: من فکر‌‌ می‌کنم این شرط اخلاق و انصاف نیست. پیمانکاران محترم از شرایط فعلی اطلاع دارند و در هنگام عقد قرارداد همه این شرایط را لحاظ‌‌ می‌کنند اما در انجام کار آنطور که باید و شاید همکاری نمی‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد این مسائل در آینده هم از سوی دستگاه‌‌‌های نظارتی بیشتر رصد شود و هم از سوی پیمانکاران به عنوان هم وطنان خدمات رسان و کارآفرین بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی