نایب رئیس شورای عالی استان ها ترور شهید فخری زاده را تسلیت گفت
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
حمید بادامی نجات

نایب رئیس شورای عالی استان ها با صدور پیامی ترور شهید فخری زاده را تسلیت گفت و افزود: آنچه مسلم است سایر دانشمندان و دانش‌پژوهان ایرانی با انگیزه بیشتری راه این شهید عزیز و سایر شهدای جبهه توسعه و پیشرفت علمی را ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، حمید بادامی نجات نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با صدور پیامی شهادت دانشمند عرصه جهاد علمی را تسلیت گفت و اظهار داشت: خبر شهادت دانشمند شهید والامقام محسن فخری زاده، قلب ملت شریف ایران اسلامی را به درد آورد.

حمید بادامی نجات افزود: آن شهید سرافراز که تربیت یافته در مکتب انقلاب و ولایت‌ بوده است، با روحیه‌ای بسیجی، همت خود را در مسئولیت‌های مختلف پژوهشی و علمی از جمله ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بکار بست و در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا هر روزه جان بسیاری از هموطنانمان را می‌گیرد با ساخت کیت تشخیص فعالیت‌های علمی بزرگ، مجاهدانه و عالمانه ای را در راه اعتلای نام ایران اسلامی به انجام برساند .

وی خاطرنشان کرد: بی شک حرکت مشمئز کننده تروریسم بین‌المللی به سرکردگی رژیم منفور و غاصب صهیونیستی با هدایت آمریکا و در اختیار گذاردن اطلاعات محرمانه دانشمندان و نخبگان ایرانی از سوی سازمان ملل متحد نشأت گرفته از عجز و استیصال آنان در مقابله باپیشرفت و نهضت تولید علم و مسیر روشن خودکفایی ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی است.

بادامی نجات ادامه داد: شبکه کور تروریسم بین المللی غافل از آنست که هیچ اندیشه منافقانه و آلوده‌ای را یارای ایستادگی در مقابل اندیشه والا و اراده مصمم ملت مسلمان ایران در دست‌یابی به حق مسلم خویش نیست.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها یادآور شد: آنچه مسلم است این است که سایر دانشمندان و دانش‌پژوهان ایرانی با انگیزه بیشتری راه این شهید عزیز و سایر شهدای جبهه توسعه و پیشرفت علمی را ادامه خواهند داد.

حمید بادامی نجات در این پیام شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده را خدمت ملت شریف ایران،  مقام معظم رهبری، همسر و  فرزندان این شهید گران ارج تسلیت و تعزیت گفت.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی