نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها مطرح کرد شهرستان آوج یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
عباس افتخاری

عباس افتخاری با اشاره به مشکلات شهرستان آوج بیان کرد: این شهرستان یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است.

عباس افتخاری نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجلاس سی و پنجم شورای عالی استان ها اظهارداشت: در این جلسه نمایندگان شورای عالی استان ها درخواست های استانی و شهرستانی خود را مطرح کردند و سردار محمد نیز با سعه صدر مستمع درخواست های اعضای شورا بود و در پاسخ راه های پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرها را اعلام کرد.

وی گفت: در ادامه این اجلاس مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به سخنرانی پرداختند و در راستای برنامه های شورای عالی استان ها مقرر شد تفاهمنامه ای منعقد شود و برای روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم تا مناطق کمتر توسعه یافته را از این محرومیت ها نجات دهیم.

نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها با اشاره به مشکلات شهرستان آوج بیان کرد: این شهرستان یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور است. در سال گذشته استاندار به همراه معاون و مدیران کل دستگاه ها جلسه ای در شهرستان برگزار کردند با توجه به فلسفه تعیین شهرستان های کمتر توسعه یافته، مقرر شد این شهرستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

افتخاری با بیان اینکه جلسه تشکیل شده است ولی متاسفانه توسعه ای در شهر مشاهده نشده است گفت: برای مثال قرار بود یک میدان در ورودی شهر که دروازه قزوین از سمت استان همدان است احداث شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

وی در پایان افزود: همچنین در خصوص مسیر قزوین به همدان که تنها 9 کیلومتر از چهاربانده شدن این جاده باقی مانده است هم قرار بود گشایش هایی صورت گیرد. این در حالی است که 3 استاندار عوض شده و منطقه را مشاهده کرده اند ولی هنوز عملیات احداث این جاده به پایان نرسیده است.

پایان پیام/2

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی