یادداشت/ سیدفرهاد حسینی؛ نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها لزوم توجه به‌ وظیفه مهم منتخبان ملت در مجلس جدید/ نمایندگان مجلس و شوراها برای رفع مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم گام بردارند
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
فرهاد حسینی

سیدفرهاد حسینی نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها در یادداشتی با تقدیر از حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، بر لزوم تلاش نمایندگان منتخب ملت بر رفع مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در این یادداشت آمده است:

رویداد بزرگ دیگری را پشت سر گذاشتیم و با حضور آگاهانه و مسئولانه مردم بزرگترین کمپین 45 ساله علیه انتخابات در کشورمان نیز شکست خورد و مردم نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را انتخاب کردند. اما ذکر چند نکته در این ایام لازم است:

 اول اینکه این حضور موجب عدم تحقق پیش بینی های دشمن برای مشارکت زیر 20 درصدی شد و نشان داد که با وجود مشکلات مختلف، «مردم همچنان پای کار نظام و انقلاب و ایران هستند.» و باید منتخبین ملت در کنار دولت و سایر مجموعه ها از جمله خانواده بزرگ شورایی کشور و همراهی و هماهنگی بیش از پیش با این ظرفیت عظیم مردمی، برای رفع مشکلات مردم گام اساسی و پر شتاب بردارند.

بین چند رکن اساسی و اصلی در اداره‌ کشور، یکی از این ارکان ‌مهم، مجلس شورای اسلامی است. «اهمیت مجلس، همان طور که امام‌[ره] فرمودند به این است که در رأس امور است.» و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری مجلس تعیین‌کننده‌ مسیر است، مسیر را معیّن میکند؛ دولتها موظّفند و مجبورند برطبق قانون که در این مسیر حرکت کنند؛ روی این ریل حرکت کنند.» همین کارکرد تعیین مسیر است که نشان می‌دهد چگونه یک مجلس می‌تواند سرنوشت کشور را رقم زند.« اگر چنانچه مجلس به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، به دنبال پیشرفت علم، پیشرفت فنّاوری، به دنبال عزّت ملّی و استقلال ملّت باشد، ریل‌گذاری او به سمت این هدفها خواهد بود.

در حالی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را سپری کردیم و به انتخاباتی امن و با مشارکتی دشمن شکن رسیدیم که خقا جا دارد از حافظان امنیت میهن تشکر ویژه کنیم که انتخاباتی بدون هیچ مشکل امنیتی را شاهد بودیم و این امر مرهون تلاش های این عزیزان است و از برگزار کنندگان انتخابات قدردانی می شود.

اما در این انتخابات شاهد بودیم «رکورد جدیدی از کارآمدی امنیتی نظام به ثبت رسید»،که از دستاوردهای انتخابات امن و پایدار و از دستاوردهای جدید نظام در برگزاری انتخابات الکترونیکی بود . لذا ضمن تبریک به نمایندگان منتخب ملت در سراسر کشور بویژه در استان قهرمان و انقلابی قزوین، برای جبران این حضور و حماسه آفرینی ملت ، باید مسیر پیش روی نمایندگان ایجاد رفاه و رفع مشکلات، با ارتباطی تنگاتنگ ، پاسخگو محور و تداوم حضور در جمع مردم باشد تا در ادامه راه همواره همراهی و پای کار نظام بودن مردم را شاهد باشیم و خاضعانه از این حضور آگاهانه و مسئولانه ملت شریف ایران به‌ویژه مردم بصیر و قهرمان استان قزوین تشکر می کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی